Bazinga! Już dziewiąta gra na karty hybrydowe do bezpłatnego pobrania!

Szukaj

DUMP

Zagranie switcherem (ilustracja z instrukcji)

Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 3 ~ 10 min.

Autor: Jacek Tomczyk,

Cel gry:

  • Wyzbycie się kart przed innymi.

Cechy gry:

Musisz jak najszybciej wyzbyć się kart zrzucając je do odpowiadających im dokerów. Jeśli wyłożysz swojego dokera czynisz go wspólnym, odblokowując rywalom możliwość wyzbycia się pasujących do niego kart. Wygrywając więc bitwę ryzykujesz przegraną wojnę, ale to ryzyko które musisz podjąć. Jeśli koniec gry zastanie Cie z dokerami w ręku, kara za każdy z nich będzie podwójna.

Instrukcja gry

Video tutorial pojawi się w niedługim czasie, a szczegółową instrukcję do druku możesz już pobrać TUTAJ.

Schemat przebiegu gry:

  • Każdy z graczy otrzymuje po 6 zakrytych kart.
  • W swoich kolejkach ruchu starają się wyzbyć jak największej ilości kart wykładając je lub zrzucając.
  • Dokery wykłada się wraz z odpowiadającymi im kartami, kładąc je odkryte na stole. W ten sposób stają się wspólne i każdy może zrzucać odpowiadające im karty na osobny stos śmieciowy. W miarę pojawiania się wspólnych dokerów szanse na zrzucenie posiadanych kart rosną.
  • Wyłożenie własnego dokera odblokowuje możliwość zrzucania odpowiednich kart rywalom, jednakże przetrzymanie go wiąże się z ryzykiem podwójnej kary w przypadku zatrzymania go w ręku na koniec gry. 
  • Jeśli gracz nie ma możliwości wyzbycia się karty, rzuca kombinacje ratunkową dającą szansę na zrzucenie jednej zgodnej karty z ręki. Jeśli i to nie pomoże - pobiera kartę dodatkową.
  • Posiadacze switcherów zagrywając tę kartę, mogą przerzucić kombinację zwiększając szansę na unikniecie pobrania dodatkowej karty.
  • Gra kończy się z chwilą gdy pierwszy z graczy wyzbędzie się wszystkich kart. Pozostali gracze zliczają punkty karne za posiadane karty zajmując odpowiednio kolejne miejsca.

Video tutorial wkrótce.


    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów