Opsss... Wyprzedaliśmy się!
Niedługo nowa dostawa kart i nieco odświeżone zasady dla twórców gier.

Płatności wysyłki i zwroty

Płatności

W naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.

  1. Sklep przewiduje następujące formy płatności:
  2. a) przelew tradycyjny - na rachunek bankowy „Hybrid Cards” - realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po uznaniu rachunku bankowego „Hybrid Cards”,
    b) karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
    Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po uznaniu rachunku bankowego„Hybrid Cards”,
  3. Za moment dokonania płatności uważa się moment uznania rachunku bankowego „Hybrid Cards”.
  4. Brak wpłaty w ciągu 3 dni kalendarzowych spowoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
  5. Na cenę końcową, do zapłaty której zobowiązany jest Klient, składa się należność za zamówiony towar oraz koszty dostawy określone w zakładce płatności.
  6. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Wysyłki

  1. Czas realizacji zamówienia określony jest opisie produktu i liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty.
  2. Nieopłacone zamówienia zostają anulowane po trzech dniach od ich złożenia.
  3. Czas dostawy produktów oznaczonych nazwą „PRZEDSPRZEDAŻ”, jest określony orientacyjnie i może ulec zmianie zależnie od okoliczności zewnętrznych niezależnych od Sklepu.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku " o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w momencie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych przelewem na konto z którego otrzymaliśmy przelew.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi uszkodzenie lub wadę fabryczną, prosimy o kontakt mailowy na hybcards@gmail.com  Prosimy o nie odsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu. 
  3. Koszty związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Wymagane jest dołączenie przynajmniej jednego z maili otrzymanych po zakupie:
    1. podziękowania za zamówienie
    2. rejestracji zapłaty 
  4. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż 3 dni robocze od ich wpłynięcia.Towar uszkodzony wymieniamy na pełnowartościowy lub zwracamy równowartość, w sytuacji gdy towar jest niedostępny.
  5. Zwroty prosimy odsyłać na:
    Jacek Tomczyk Hybrid Cards
    ul. Prosta 22/11
    30-814 Kraków

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl